Secil0127 beş yaşında kızım var hala laktozintolerans ile uğraşıyorum. Yenidoğan döneminde öğrenmiştik. Emiyordu ama korktuğunuz kdr kötü değil. Damlası var her emzirmeden önce damla verip üstüne emziriyordum öyle öyle büyüdü şükür. Şimdi de laktozsuz süt içmezse karnı ağrıyor ağlıyor ve ilk kakasını ishal yapıyor. Sizin diyet yapmanıza fln gerek yok çünkü süt alerjisi değil bu laktoz alerjisi. Anne sütünde bol miktarda yapısı gereği var ztn siz hiç birşey yemeseniz bile olacak.ha mama veriyorsanız laktozsuz mamalar var onlardan almanız gerekir. Geçmiş olsun