Secil0127 merhaba benim oğlumda var 7. Ay itibariyle epey azaldı ama 5 ay düzenli damla kullandık. Her emzirmeden önce laktazm verdi doktorumuz, buzdolabında saklanıyor. Evde olduğum sürece gece gündüz hep kullandık. Tedavisi yok. Geçebilir de 1 yaşına kadar, kalabilirde zaman gösterecek demişti. Şimdi rahatız. Belirtilerimiz sulu, mukuslu, kontrolsüz kaka yapma, emerken guruldama ve ağlama ve de düşük kilo alımıydı. Çocuğum emerken bir anda kalkıp kakasını yapıyordu aşırı miktarda 🥲 yaşayan bilir ama çaresi var üzülmeyin bizimde 2 aylıkken belli oldu