Uysll bence çocuğundan önemli değil o para. Oğlum ağır geçirdi ateşten nöbet bile geçirdi öyle olacağını bilseydim telefonumu bile satıp o aşıyı yaptırırdım ben. Biz zamanını geçirdiğimiz için olamadık maddiyatan değil bence yaptır canım 2.yi de o zaman yaptırdığın 1.aşının bile bir anlamı kalmıyor