Kizlar daha önce de yazmıştım bebeğim 4 ayı geçti ama hala gelişmiyor sadece boyu uzuyor ama kilo alamıyor. Doktor beslenmesini düzene sokmak ve sorunlarını detaylı incelemek için yatış verdi. Benle aynı durumda olanlar kesin burnuna NG borusu takar öyle beslerler dedi. Çok endişeliyim başına böyle bişey gelen var mı