Kayraaa59 bizimki sisiyor alwrjisi var sanirim kasinti cok oluyor sadece isirilan yere suruyorum az ama kullanimini tam bilmedigim icin sormak istedim icerisinde kortizn yokmus ama prospektusunde bir haftadan fazla kullanilmaz yaziyordu zarari ne bilemedim