Merhaba anneler, 1 buçuk aylık bebeğimle meme reddi yaşıyoruz. Yaklaşık 1 aydır sürekli memede isyan ediyor. Kafayı arkaya atma ağlama krizleri kasılmalar… emzik vermiştim ondan olmuş, emzikteki sertliği istiyor. Meme kaygan olduğu için tutmuyor hemen bırakıyor. Emzikten dolayı red yaşayanlar nasıl yendiniz?? Lütfen yardım edin..