Melekk2534 Kızlar ablamın kan değeri 35.84 çıkmış bu zamana kadar çok düşük yaptı şuan da pozitif yine hamile ama kahverengi akıntısı var bu normal mi
Nedenneden Melekk2534 Benim yerleşme kanaması çok çok hafif küçücük bir kahverengi lekeydi akıntıyla karışık fazlasıysa bence hemen gitsin hastaneye azıcık belli belirsiz bişeyse muayene gider yarın olmadı
Rumeysa28 Melekk2534 doktora gitsin mutlaka yeni hamile kalmış yerleşme kanaması da olabilir düşük tehlikeside olabilir bizler bilemeyiz ki net cevabını
Aslmom Bende yaşamıştım yerleşme kanaması olduğunu söylemişlerdi, mutlaka doktora gitmenizi öneririm her ihtimale karşı progestan başlatabilir düşük geçmişi olduğu için, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah😇
Bestemm Melekk2534 kimyasal gebelik olabilir değeri henüz çok düşük Rabbim inşallah gönlüne göre versin ablanızın. Sevinmek için erken henüz doktorla görüşün. İlaç başlar belki.
Balbocugu Melekk2534 bende yaşamıştım kahverengi kan beklemiş kan demekmiş problem olmaz demişt pembe kan tehlikeliymiş ama tabiki ben çok korkmuştum tedbir amaçlı doktora görünsün. Ne olur ne olmaz
Masumkelebek Melekk2534 hamile dediğin siz bayadir hamile olduğunu biliyormuydunuz. Yoksa bu değerleri öğrendiniz..beta değeri demi bu
Melekk2534 Masumkelebek idrar tesi yapmıştı 2 çizgi çıktı sonra hastaneye gidip kan verdi beta sonucu bu kendi doktoruna sonucunun resmini atmış zamanlama olarak erken gebelik demiş yani 1 önce ki adet tarihine göre çıkan kan sonucu çok düşük demiş bugün tekrar kan vermeye gidicek dua edin kızlar kanaması olmadı sadece yatıyorum hareket etmiyor tutsun diye bugün eğer beta artışı güzel olursa umut var demektir
AlpsolDan Kese etrafında kanama olabilir doktora gitmesinde fayda var, düşük önleyici ilaç vermişlerdi aynı sorunla gittiğimde
Masumkelebek Melekk2534 Erken merken değil bence sacnalamis doktor.. geç döllenme diye birşey var ona bakmayın siz gidin kan testi verin bidaha