Hormonal değişikliklerle oluşan lekeler çok inatcı oluyor. 6 aydır arbutin C vitamini vs bir sürü serum deniyorum sonuç yok. Dermatoloğa gittim kış zamanı dermapen yapalım sonra da Paris ışıltısı felan gibi iğneli işlemlerle tamamlarız düzelir dedi ama pek umudum yok