Merhaba kızlar, bebeğim 5ay 8 günlük bu sabah mızmızlanmalarla uyandı saat 8 gibi. Gazı var düşündüm karnına masaj yaptım kaka yaptı , sonra baktım ateşi var sanki. Biraz oyaladım uyudu uyandı 11 gibi tekrar kakasını yaptı, ve sürekli ıkınma gibi mızmızlanan bir ses çıkarıyor. Gün boyu kafası sıcaktı vücudu normal ve halsiz morali bozuk . Acaba sorunu ne olabilir. Boş yere ilaç vermek istemiyorum.Bu arada normalde 4-5 günde bir kaka yapıyor ve sadece anne sütüyle besleniyor. Onun için ne yapabilirim bilmiyorum. Alnına boynuna falan ıslak bez koyuyorum ama sebebini bilsem içim rahat eder . Acaba diş mi yoksa hasta mı olmuş?