Alissam Kızlar bebeğim 6 aylık . 4 aylıkken doktor tavsiyesiyle tadına başladık Ama tam olarak bir türlü yemiyor 5 kaşık yiyor en fazla ek gıdayı . Ağzına alıyo iğreniyor sonrada kusuyor . Ne yapıcam ? Aynı durumda olan anneler varmı ? Bu durum geçiyor mu ?
Ondina Alissam farklı gıdalar denediniz mi? Belki yediğini beğenmemiş olabilir. Oğlum 5,5 aylık, önce ucundan tadına bakar beğenmezse asla yemez, tükürür direkt.