Emerek uyuyor uyuduğu da çekiyorum ağzından yatağa koyuyorum 10 dk geçmeden başlıyor ağlamaya tekrar gidiyorum illa istiyor veriyorum geri uyuyor tekrar uyanıyor 3 aydan sonra atlatmıştık bazen kendiliğinden uyuyordu şimdi hiç ağzından çıkmayacak emzikte emmiyor ağzından alıyor atıyor nasıl bir yol izlemeliyim sabah 8 den ben uyumadı şu an 😩