madrefelice valla kızım doğduğundan beri 9 en geç 9:30 ta uyur hiç sasmaz iki uyku yaptığı da öyle onda da 9 da uyudu değişmedi doktorumuz da 9 nrml dedi srn olmadığını söyledi o yüzden kızımın gelisimindede sorun yok gayet ek gdia yemeleri faln iyi dişe rağmen havuz park derki aslında çok yoruluyor ama banamiisn demiyor enerjide premeture bebkler çok yaramaz olduklarını söylemişti doktorumuza gerçekten öyle hiç yerinde durmuyor uyurken bile hep done done uyur sağlıklı olsunlards gerisi mühim deil