Karananannes bebeginiz memeyi verimli bir şekilde emmiyor, harfi harfine benim oğlumu anlattınız, ben işin içinden çıkamayınca emzirme danışmanından emzirme eğitimi almıştım, ve orada öğrenmiştim doğru dürüst emmediğini. Memede birkaç dk sonra uyuduğu için karnı tam doymuyor sürekli ac geziyor. Çözüm; emzirdikten sonra sağım yapıp çıkan sütü doyana kadar enjektör ile vermiştim. Bebek uyuyor olsa bile ağzının kenarından enjektör ile süt sıkınca hemen emmeye devam ediyordu, karnı da iyice doyduğu için 4-5 saat uyuyordu, ben de biraz rahat ediyordum.