ebrukaya23 50 günlük bebeğim koltukta uyurken 2 yaşındaki yeğenimin bacağı göğüs kafesine sert bi şekilde geldi Ağlarken nefesi gitti ama şimdi bi huysuzluğu yok şişlik morlukta yok doktora gitmeli miyim
Gamzeliiix09 ebrukaya23 dışardan herhangi birşey görünmüyor olabilir ama içerden sorun olmuş olabilir bence bı görünün doktora
Merve_bolat ebrukaya23 bence götürün ne olur ne olmaz 7nların kemikleri tuz gibidir dılardan bir şey gözükmeye bilir ama içerden ne olduğunu bilmeyeiz iyi panik yapmamışsınız ben çoktan doktorun yolunu tutmuştum