İkizlerim yok 2 aylık oğlum var , bizde bayram için 9 saatlik yol geldik, uzun yol biraz sıktı uyuyamadı sıcaktı bir de, sanırım yoldan dolayı bir de midesi bulandı, sürekli dilini çıkarıp öğürecek gibi yapıyordu 2 saatte bir durduk hep hava alsın diye. Onun haricinde bir problem yaşamadık🤗