newmom89 gamzeeliz aslına bakarsanız çocukdan çocuğa değişiyor. Hipp daha iyi bir mama dediler aldık ama bize mesela hiç iyi gelmedi. Acayip gaz yaptı. Ama kuzenimde mesela hipp kullanıyor memnun. Deneme yanılma oluyor biraz anlayacağınız. Biz Aptamil comformil 1 kullanıyoruz memnunuz.