Merhaba arkadaşlar, ailecek korona olduk. Cok zorlandık bu süreçte hala da zorlanıyoruz bi türlü atlatamıyoruz. Korona benim piskolojimi bozdu kafayı yiyecek gibi oldum öleceğimi bile düşündüm. Sabahları cok kötü uyanıyorum, bebeğimle ilgilenmek o kadar zor ki acı çekiyorum resmen. Allah kimseye yaşatmasın o kadar halim yokki sürekli balgam atıyorum. İştahsızlık kusma, ishal, ağrı bütün herşeyi yaşadım yaşıyorum. 8 günde 4 kilo verdim elim ayağım tutmuyor. Sürekli ağlıyorum bana cok ağır geldi. Artık toparlanmak istiyorum Allahın izniyle. Korona olup atlatanlar deneyimizini paylaşırmısınız. Dualarınızı bekliyorum. Rabbim bizi bebeğimize bağışlasın inşaAllah