37 oldu benim çocuğumda da 4 5 gün önce babası hastaydı galiba ondan geçti. Risk almamak adına gece yatmadan kalpol verdim ertesi gün sesi değişti sanırım geniz akıntısı oldu. Burnu almıyordu ama genzi doluydu. Beslenmesine dikkat edin olur mu? Emziriyorsanız bol emzirin sarımsak yutun çiğ bebek büyükse onada çiğ sarımsak verin. Ben çok korktum çok ağladım o gün… Rabbim hepimizin yavrunu korusun şifa versin amin