Merveaselimm Kızlar 5.buçuk aylık bebeğim var öksürüğü çoğaldı iyice ibromin kullanıyorum 3 gündür daha da öksürdü hurıltı çoğaldı gazete koyun diyorlar yapıp deneyen var mı bebeğim daha küçük bişey olur mu
Gktggelis Merveaselimm İburaminin hangisini kullanıyosunuz acaba bizimde bugün başladı uyurken öksürüyo nabıcamı bilemedim
Asl90 Merveaselimm iburamin ilk başta öyle yapıyor artırıp balgamı attırıyor. Gazeteyi sakın denemeyin ondaki kimyasal boyalar çok zararlı hele kolonya ile falan sakın aman diyeyim bebeğiniz çok küçük bu tarz şeyleri denemeyin.
seher_gurgil Benim ablam gazeteye kolonya döker öyle koyardı kolonyayla ıslanırdı gazete o şekilde koyardı ama faydası varmı bilemem ablama da sormadım faydalı oldu mu diye gazeteyi kolonyayla ıslatıp sırtına koyuyordu
Merveaselimm Gktggelis zero yazıyor lila bi kutu 5 aylık olduğu için yarım ölçek kullanıyorum ama bu öksürüğü daha çoğaltıyormuş
aselannesi33 Okyanusolmak theranatur kuru ve balgamlı öksürük için kesinlikle bitkiseldir benim kızımda çok kötüydü bunu kullandım çok iyi geldi eczaneden alabilirsiniz
Madam Merveaselimm ya annem küçükken bize yapardı geçirir der hala ama ben hiçbir faydası olduğuna inanmıyorum
Doga0812 Madam kız ne bilim öksürüyor ise boğazlarına sürüyordur ay ne bilim ksksksksla forumda her şey bekliyorum 😀