Merhaba sevgili anneler 🥰 35 günlük bebeğim var malum ilk atak haftamıza girmiş bulunuyoruz 😔🙈 Bebeğim gece gündüz hiç durmadan ağlıyor sürekli kucağımda uykuyu unuttuk diyebilirim… Fakat yüzüstü yatınca 2 saat uyuyor tabi bende yanındayım . Kimi makalelerde asla yatırmayın kimilerinde ise gözetim altında yatırabilirsiniz yazıyor kafam çok karışık benimde dinlenmeye ihtiyacım var çok yorgun ve uykusuzum en azından uyusa bende dinlensem diyorum ve sanırım bu sadece yüzüstü uyursa mümkün… Var mı böyle bi durum yaşayan ya da yüzüstü yatırarak uyutan??