Bebeğim 12 aylık. 5. Ayından beri bibs emzik veriyorum uyku sırasında ama. Gün içinde kendisi görüp isterse nadir veriyorum. Ama doktor da hemşire de damak yapısı çok bozulmuş dedi ve bende farkındayım. Damaklı emzik de kabul etmiyor. Emziksiz uyutmak çok çok zor neredeyse imkansız. Bibs yüzünden mi bu derece bozuldu damak yapısı anlamadım aşırı emzik emen bir bebek de değil halbuki ☹️