Zehra2205 Merhaba anneler 45 günlük kızım ben sleepy kullanıyorum ama bacaklarına iz yapıyor. Birde iki gündür pembe tonlarda izler var acaba pişik mi oldu? İlk çocuğum çok bilmiyorum önerebileceğiniz bebek bezi var mı? Yoksa sleepyde devam edeyim mi?
Peki Zehra2205 sleppy ben de kullandım ama kizim çok kiloluydu o yüzden çok iz yapıyordu o yüzden Molfix kullandım aylarca önce yeşil paket sonra pure soft çok memnun kaldım tabi artık kullanmıyoruz artık büyüdü 😊
MiraySu55 Zehra2205 prima premium care kullanıyorum. Beden büyutmeyi denedin mi ? Bez kucuk gelmeye başlayınca da iz yapıyor üstündeki kilo yazılarına bakma canım uymuyor bide sleepy kalıpları küçük olarak duymustum
Balkiz15 Bende sleepy natural kullanıyordum fakat çok iz yaptığını farkedince burda birisi iç lastiğini yirttigini söylemiş öyle olunca izi azalıyor diyor. Bu arada molfix pure softa gectim ben öneririm
Kplnnn Sleepynin iç lastiğini ben de söküyordum canım sürekli. Sonra zam çok geldi prima aktif bebek kullanıyorum memnunum