Kızlar çok sinirim bozuk oğlum alerjik bir bebek şuan 10 aylık olmasına 1 hafta var ve doktorumuz kızamık aşısını doktor gözetiminde yaptiracaksin sağlık ocağı yapmayacak dediği için sağlık ocagini bilgilendirdik günü geldiğinde evet biz yapmıyoruz doktor gözetiminde hastanede yapılacak ayın 13une kadar zamanınız var denildi bu süreçte ben 7 temmuz da randevu alacaktim doktorumuz meğerse izine çıkmış temmuz sonuna kadar yok sağlık ocagini aradım ne yapalım diye açan yok ısrarla arıyorum acmiyorlar oraya gidemiyorum sağlık ocagimiz malesef çok uzak da eşim gündüz vardiyasında arabasız asla gidilmez ve Antalya’da yaşıyorum bilen bilir aşırı sıcak çocuğu arabasız çıkaramıyorum neyse acmadilar bende farklı doktora randevu aldım gittim başından savar gibi konuştu biz risk alamayiz eğitim araştırma hastanesine götürmen lazım dedi orası da kabul etmezse Akdeniz üniversitesi Hastanesi’ne gideceksin orda yapsınlar diye ben 7 temmuzdan bu yana sağlık ocağına ulaşamıyorum mesaj atıyorum görüp cevap yazmıyorlar madem risk var kimse risk almıyor ben neden bebeğimi riske atıp da bu aşıyı yaptırmaya çabalıyorum?! Çok sinirliyim bu aşıyı yaptırıp sorun yaşayan oldu mu yapmasak ne olacak benim oğlum ileri derece de alerjik 8 aydır diyetteyiz yumurta ve süt alerjisi gecmiyo bı turlu gevti sanıyoruz yeniden başlıyor ben şuan napacam doktora ayrı sinirliyim habersiz takipli olduğu hastayı bırakıp gider mi bı insan ya sağlık ocağı ayrı sorumsuz şimdi yaptirmasam bir ton laf sayacaklar gel de sataşma tartışma yani lütfen bana çözüm sunabilir misiniz ?