Eminenur1903 Bebeğim iki aylık ve gırtlak darlığı yaşıyor gazı olunca çok heyecanlanınca artıyor bu durumda olan vere geçirmiş olan anneler var mı ne yaptınız??
Nilguny Eminenur1903 laringomalazi den bahsediyorsanız zamanla bebek büyükçe kendi kendine geçiyor kızımda vardı ıslık gibi ses çıkardı nefes alırken ama bebeği zorlayan bir durum olmadıgını zamanla geçeceğini söyledi doktorumuz öylede oldu.