Senay12 öncelikle sakin olun bizler de insanız tahammül sınırımız var bu yüzden tabiki de sinirlenebilir hatta kızabiliriz bebeklerimize ancak bunu yapmamak adına bebeğinizi baska odaya 5 dakika bırakın veya siz o ortamı çok az şekilde terkedin siniriniz geçene kadar , babasına falan bırakın bu şekilde daha iyi sakinleşirsiniz ve bir daha bebeğinize bağırmayın sizi kınadığım için demiyorum sadece gördüğümü anlatayım size yengem yeğenime bağırırdı ve malesef yeğenim gece terörü denen psikolojik hastalığa yakalandı şu an 5 yaşında halen devam ediyor uykuda sıçramalar uykudan inleyerek uyanmalar bütün bunlar bağırdıktan sonra oldu ve o da bunın farkında , pişman ama iş işten geçti