Bebeğim 15 aylık. Doğduğundan beri iştahsız bi bebek. Ne denediysem ne yaptıysam oldurtamadım. Haliyle zayıf bi bebek, 9 kilo civarı. Her görenin aaa bu çok küçük aaa bu çok zayıf demesinden artık yoruldum. Bugün de bi akraba bu hiç gelişememiş dedi. Artık canıma tak etti. Kendimde kilolu bi kadınım. Eşimde aynı. Ne yemek sunarsam sunayım, ne şekilde sunarsam sunayım asla iştahla yemiyor. Çok acıksa bile 2-3 kaşık yiyip bırakıyor. Gerçekten artık oturup hüngür hüngür ağlıycam ya.