Merhaba izmir menemende oturuyorum oğlum 4/4/22de 1.5ay erken doğdu sütlerimi sağıp küveze götürmüştüm ama evdeki süt stoğum bitti artık 3 aylık oldugu için doymuyor bikac mama denedik alerji yaptı yakınlarda buzluktaki sütlerini bagıslamak isteyen varmı acaba?