Gundogdu Kizlar bebegimi emzirdigimde hep kakasini yapiyor cok fena normal mi acaba bu durum sizin bebislerde yapiyomu
ayazasaf Gundogdu emzirme vey mama sonrası kakalarını yapmaları çok normal dedi doktorum bize hele ilk hafta sulu kaka yapıyordu her emme sonrası şimdi daha kıvamlı yapmaya başldı. 18 günlük bu arada.
melmus5851 İ Gundogdu ilk zamanlarda bağırsaklar düz olurmuş bebeklerin ve bu durum normalmiş. Ama tabi doktora danışmakta fayda var