sevim_kos TalentedMom kutu üzerinde anlatımı var zaten. Elinizi yıkayıp parmağınızı tamponun ortasına ortasına sokuyosunuz. Vajinanıza sokup gittiği yere kadar itekliyosunuz. İpi dışarda kalıvak önceden ipininin katını açın. Dolduğunda rahatsız eder sizi zaten şişmeye başladığı için anlayıp değiştirirsiniz. Değiştirmezseniz çok dolunca damlamaya başlıyo
Sedaaksyy TalentedMom ben tamponla giriyorum , hormonal geciktirici ilaçlar var ama düzeni bozmaya gerek yok bence tampondan şaşma 10 yıldır kullanıyorum ben tatil dönemleri
newmom89 TalentedMom tampon çok rahat kesinlikle kullan ama 2 saatte bir değiştir. Şiştiği için çıkartırken zorlanma. Normalde 40 günde bir adet olan ben tatile gidecim sabahı 26.gündü adet oldum🤣 Ozaman tamponla tanıştım çokda rahat birşey olduğunu fark ettim. Planlı bir tatilimde ilaç almıştım geciktirmak için ama 3 ay kendime gelemedim bütün düzenim kaçtı sonra tampon daha mantıklı bence.
PurpleTail TalentedMom Kullanımı basit vajina girişine yerleştiriyorsunuz ipi dışarda kalacak şekilde. Zor olursa kayganlaştrıcı kullanabilirsiniz.
Denizanasi92 TalentedMom tuvalete oturur gibi oturarak vajinaya sokuyorsunuz ben ilk yaptığımda çok zorlanmıştım ama aslında basit ipi dışarıda kalacak ve aman sık sık değiştirin balayımda regl olan ben 🤦🏽♀️😄
burjuvaanne TalentedMom normal pedin parmak şeklinde olanini dusun . Parmak şeklinde bir pamuk çubugu yani.kullan at şeklinfe Ama ben hic cesaret edip kullanip giremedim😂
sevim_kos TalentedMom hayır çöpe atıp yenisini takıyosunuz ped gibi. Yıkananlar tampon değil ismi kap mıydı neydi. Onu kullanmadım hiç. Daha hijyenik olduğu söyleniyo ama çıkarıp yıkayıp geri takmak bana göre değil
sevim_kos TalentedMom 2-3 saatte bi değiştirirseniz sorun yaşamazsınız. Zaten desiğim gibi dolmaaya başlayınca şişiyo hissettiriyo kendini değiştirirsiniz hemen rahatsız olunca
150421Elis TalentedMom pamuklu tampon kullanabilrsiniz denize havuza gireceğimde regli zamanı kullanırım hep h sızdırma olmadı bu zamana kadar,ilk 5dk rahatsız ediyor sonra hissetmiyorsunuz bile,boy boy var alırken dikjat edin vajinanızın genişliğine göre alın
TalentedMom sevim_kos herkese çok teşekkür ederim gerek kalmadı çünkü deniz ertelendi o zaman da hastalığın bitmiş oluyor ama öğrenmiş oldum çok sağolun