Arkadaşlar bebeğimin tiroid hormonları iyi çalışmiyor ilaç kullanıyoruz doğduğundan beri 6 aylık yaşadığımız ilçede endokrinoloji bölümü yok bunun için rabor alabilir miyiz endokrinoloji bölümü olan yerde yaşamali diye mümkün mü acaba bilginiz var mı her ay kontrolü oluyor