Asivemavi Kızlar merhaba daha önce kullandığım bezi aldım şok marketin ki . Sabah altını bi açtım yavrumun altı komple kızarmiş kabarmiş hem pop kısmı hem ön kısmı hatta kasık üstü bile hemen pişik kremi sürdüm ama ne yapsam hızlı geçer ?
Kadifemsii Asivemavi temizce yıka yıkayamazsan kaynamış ılımış su ile sil zeytinyağı sür biraz beklet hava alsın sonra o şekilde bezle . Çok faydasını görüyorum ben
Lalaland Asivemavi kaç aylık bol suyla yıkayın kurulayın havalandırın hametan yada silverdin sürebilirsiniz
KahveliVera Asivemavi olabiliyor benim kızımda doğduğu günden beri asla poposuna islak mendil sürmem alerjisi var dün yıkadığım halde gece bir açtık altını pişik olmuş hemen pudraladım sudokrem sürdüm bugün iyidi çok şükür sudokrem çok etkili hava da sıcak biz orkide dayanamıyoruz yavrucak napsin
Kadifemsii Asivemavi olabilir . Benim kızım 💩 yaptığında hemen değiştirmezsem pişik olur ondan da olabilir uzun süre öyle kaldıysa tabi
Lalaland Balkiz15 Arko krem nemlendiricidir yanlış bilgi vermeyin oraya sürülecek bir krem değil tıbben
Plncnr-dnsn Asivemavi sarı kantaron yağı hemen geçiriyor benim kızımın da altı kanıyordu artık mantara çevirdi ne kremler kullandım doktor antibiyotikli merhem verdi hiçbiri kar etmedi çareyi sarı kantaron yağında buldum 2 güne tertemiz yaptı