O nasıl oluyor ya . Ben doğum yaptığım ilk 10 gün göğüslerim taş gibiydi sonrasında hep yumuşak boş gibi . Ama bebeğim emdikçe süt geliyor sütüm var yani. Dolduğunu ben nasıl anlıycam . 2. Bebeğimi emziriyorum bunu hiç anlayamadım yani boş mu dolu mu kısmını