Nanelimoonn Hanımlar merhaba. 6 ay kınasını bilen var mı aranızda. Bebek 6 aylık olunca mini kına gibi bişey yapılıyor.
prensveprensesannesi35 Nanelimoonn evet bizdede yapiliyot ama ben tereddut icindeyim yapsammi yapmasammi dye canim kina yakiliyor sekerli bugday gbi birsey yapilior ikramlok felan kiz bebeklere oluyor bizde 6 ay kinasi bende ne yapsam yapmasanmu bilemedim
Nanelimoonn prensveprensesannesi35 evet kız bebeklere yapılıyor canım. Bende yapmak istiyorum ama nasıl olur bilmiyorum. Memleket neresi senin