Burcubuse26 inşallah bir an önce atlatır kuzu evet her uerde tekrardan artmış herkes öksürüyor artık markete girmeye korkmaya başladık tekrardan maske takmaya başladık. Biz geçen sene temmuz ayında geçirmiştik bebekler güçlü Allahın izniyle atlatır benim oğlum hastanede kalmıştı Allah kimseyi düşürmesin inşallah. Sıvı takviyesi de yapın hem ona hem kendinize su içecek ayda minnoş. Kendinizi de ihmal etmeyin hem daha dirençli olursunuz hemde sütünüz olur inşallah. Ama evde başka pozitif varsa muhakkak maske takın bebeğin yanında da takın ki atlatana tekrar geçmesin inşallah. Bize hastanede hemşireler hep maske takın dediler zaten ben hep taktım da atlatırsanız tekrar hemen bulaşıyor demişlerdi.