Birdunyabircennetannesi Mavi2020 37 37 buçuk normal sıcaklıktır ateş sayılmaz korkma canım normal bu durum. 38 ve üzeri ateş sayılır
Mavi2020 Birdunyabircennetannesi evet ama biraz bogazları kızarmış git gide yükseliyor ilaçlar etki edecek inşallah atlatıcaz
Mavi2020 CankizimRavzam dolven sadece ateş düşürücü peditus soguk algınlıgı ve ateş düşürücü etkisi varmış