Kizlar 7 aylık bebeğim var , 6ayini doldurduğunda ağır bir hastalık geçirdim ağır ilaçlar kullanmam gerekti doktorum emzirmeyi kesme ama mamaya basla bir kez emzir bir kez mama ver demişti ilaç saatlerini mama verdiğim ana denk getiriyorduk neyse sorum şu ,dört beş gündür yazlığa geldik , anneme çocuğu bırakıp eşimle ve büyk kızımla denize havuza gidiyorum mesela annem mama yada yoğurt filan bişey vermiş oluyor , akşama kadar emzirmesemde göğüslerim dolmuyor sismiyor rahatsizlik hissi gelmiyor , üzülmeye başladım bugün hiç bir yere çıkmadım bebeğimin yanındayım her fırsatta emzireyim diyorum emiyor emiyor boş süt gelmiyor hiç böyle olmazdı ya lutfen fikir verin bana ne oluyor böyle