Birşey sormam gerekiyor bilgisi olan cevaplarmı benim daha önce süperbox modemim vardı ben onu kapatırdım ve Ocak ayı Şubat ayının borcunu ödedem kendi banka hesabımın dökümanlarında gözüküyor beni aradılar modemi bize gönderin para yansımasın tamam dedim gönderdim modemi şimdi beni aradılar diyorlar ödenmemiş bin 600 tl borcunuz var ben bu işi nasıl kanıtlayıp bu işten ödemeden cıkabalirim burda mağdur olan benim sizi avukata vericez borcunuzu ödemiyorsunuz diyor şimdiye kadar arayıp borcunuz var demediler ki hepsini ödedim modemi de gönderdim bugün arayıp borcunuz var 90 günlük süreci de aştınız diyorlar ben bunu ödemesem başıma bi iş gelirmi bilen yorum yazsın lütfen