Selamlar kızlar,
Bebem 15 aylık yaklaşık üç aydır memeyle yapışık yaşıyoruz sanki. Durup dururken aklına geliyor sürekli tişörtümü çekiyor olur olmadık yerlerde🤯 eskiden güzel yemek yerdi şimdi hiç yemiyor acıktıkça da memeye daha çok saldırıyor. Ya bi görseniz aşk yaşıyor sanki bir sağdan bi soldan sürekli emmek istiyor:d hangisinden süt içmiyorsa mutlaka ona bi temas eder eli sürekli mememde. Tamam emzirmek güzel ama bu sıcakta yapışık ikiz gibi gezmekten yoruldum. Sütten kesme gibi bir niyetim de yok ama nasıl azaltabilirim fikri olan var mıi? İştahını da çok etkiliyor çünkü pek bişey yemiyor artık😢