Kızlar kızımı bıraktırdım sayılır yani 5 gündür falan emzirmiyorum tabi zor oldu ilk önce göğüslerim çok şişti asla dokunamıyprdum şimdi şişlik indi gibi oldu ama iki gündür sağ göğsümden süt akıyor üstüme geçiyor normal mi bu durumu yaşayan oldu mu yani sütümün çekilmiş olması gerekmiyor mu ?