Balim55 bizim oldu süt allerjisi diyip beni boşan diyete soktular meğersem o konakmış ve hemen hemen her bebekte oluyormuş baya araştırmıştım ben yanı dermatit filan değil ilaca bile hiç gerek yok kantoron yağı yada bebek nemlendiricisi her gün sürün banyo sonrası onu bir bezle hafif hafif çıkarmaya Çalışın yumuşuyor çok rahat çıkıyor tabi sıkıntı sadece oysa başka bir belirtisi varsa bilemem