Kızlar merhaba bebeğim ek gıdaya yavaş yavaş geçiyor ve ben çalışıyorum çalışırken ek gıda olaylarını nasıl ayarlıyorsunuz öğlenleri eve gelebiliyorum öğlen bir de akşamdan mı yapsam ertesi gün için havuç salatalık kayısı yoğurt tadımları yaptık alerji yok çok şükür kabak pırasa vesaire o şekilde devam edip karıştıra karıştıra gitmek istiyorum bir de bebeğim mama yiyen bir bebek ek gıda ve mamayı nasıl ayarlayabilirim not bebeğime babaannesi bakıyor ben çalışırken