Merhabalar sevgili anneler
bebeğim 3 aylık olmak üzere. bugün 3 aylık izlem için sağlık ocağına gittim, bu ay ortalama 500 gr almış. (Tartı farkı ve kilosunu eksilttiğimiz için tam
/ net sayı yok) ilk 2 ay, ayda 1 kg almıştı, bu ay 500 gr. içime kurt düştü. Önerileriniz nelerdir? Ailelerin yanına gittiğimiz için hava değişimi olmuş olabilir mi? Hava çok sıcak o etkiler mi kilo alımını?
Not: yalnızca anne sütü veriyorum