Betl Allahım resmen işkence Bi an önce göğsümü tutsun diye uğraşıyorum ama henüz başarılı olamadık. Silikon ucla emziren ya da emzirip sonunda memeye alistirabilen var mı?
Ece__ Betl ben ilk 1 ay silikon uç kullandım sonra göğüs ucum çıktığı için silikon uç olmadan bir kere deneyeyim dedim ve kızım o gün bugündür silikon uçsuz emiyor
Minnikkiz Betl 26 günlüğüz bende silikon uç kullanıyorum ve sinir oluyorum bazen çünkü hareket ettikçe düşüyor kayıyor falan 😡 bazen deniyorum uçsuz da alıyo bütün emme saatini uçsuz yapıyo bazende 5 dk falan uçsuz emiyo sonra bırakıyo tutmuyo uç istiyor uç takınca emmeye tekrar başlıyor yavaş yavaş insallah başaracağız
circirbocegi Betl benımkı 3 aylık sılıkonla emdık hep sılıkonsuz da tutuyor ama yara oluyo hemen bende valla devam biraz slıkon bıraz normal
botan3634 Kizlar maalesef bnde onla emziriyorm meme ucu yok cekmiyo bebek anca o uclarla hep böyle mi oluck lütfen yardım edin geçer mi bu durum
Ece__ Betl sadece acele etmeyin, bebek meme ucunu tutabilecek kadar meme ucunuz çıksın, ben 1 aydan önce hiç denemedim. Denesem belki daha önce de emerdi ama memeyi kavrayamazsa bu sefer emmeyi reddedebilir diye korktum
Nghn_00 Ben üç ay Emzirdim sonrasında göğsümü vermeye başladım yavaş yavaş damakları sertleştikçe aldı şuan 7 aylık
Ondina Betl birbuçuk iki ay öyle emzirdim. Bir gece uyku sersemi ucu takmaya çalışırken hop diye yapıştı, ertesi gün öteki taraf için ben zorlandım. Öyle biraz kendisi biraz ben bıraktık birlikte.
Nurburakbyk Betl bizde 1 bucuk ayligiz ara sira bende ucsuz emzirmeyi deniyordum almiyo cildiriyodu cocuk bugun denedim tekrar tutcakmi gogusumu diye biraz zorlandi ama tuttu bayagi da emdi insallah boyle gideer🤲🏻☺️
girayveannesi Betl göğüs ucum olmadığı için silikon ile emzirdim 1 ay. Emerken çıkardı mı hemen silikonu çıkarttım birkaç kez sonra kendi alıştı şu an 6 aylık ☺️