Evet kızlar bebeklerimizin benzer gelişimlerini , sorunlarını paylaşabiliriz birbirimize destek olabiliriz. Benim bebeğim 1 ay 7 günlük. Gazlı bir bebek çok zorlanıyor kıvrım kıvrım kıvranıyor. Kakayada 2 3 günde tek seferde baya yaparak çıkıyoruz. Bazen kendi bazen zeytin yağı yardımı ile. Birde 4 gündür ağzı köpükleniyor tükürük birikiyor genzine kaçabiliyor. Doktor reflü belirtisi dedi gaviscon verdi 2 hafta günde 3 kez yarım başla dedi. Onu başlayacağım. Kendimi yetemiyor gibi hissediyorum ama üstüne titriyorum oysaki.