Dido10 Kızlar merhaba bayramdan 1 2 gün önce dişimiz yarıldı bayramın 1.Günü de ucunu hissettim parmağımla ama daha bişey yok ilk deneyimim dişi çıkmış mı oluyor ne zaman güldüğü zaman gözle görülür
2cocukannesi__ Dido10 bizimde 2 .ci günü öğrendik bembeayzdi orası sabah bi baktım sivriljk var şuan daha da belli çay bardagina çat çat diye ses geliyor 🤭 3 gün bekle canım çıkar 🤩
2cocukannesi__ Dido10 ben kehribar kolyesi aldım mardinden bilmiyorum etkisi varmi ufak ufak çıkıyor ama bizimde sivri yani