boncukannesi123 Kızlaar dişimi çektirmek için hastaneye gittim ama kırıldı çekemedi kökü kaldı özele gittim dikişli alınacağını söyledi daha önce yaşayan var mı dikişi nasıl atıyor
Makaron_88 boncukannesi123 evet yirmiliklerimin çoğu dikişle alındı zaten o esnada hissetmiyorsunuz diş çekiminden sonraki 1 hafta zorlanılıyor ama dikişler alındıktan sonra rahatlıyorsunuz
Ece__ boncukannesi123 diş çekilirken nasıl hissetmiyorsanız dikişi de hissetmiyorsunuz merak etmeyin :) sadece dikişi aldırana kadar biraz hissedebilirsiniz, arada kan tadı falan gelebilir ağzınıza
yagmursen boncukannesi123 dişe değil de diş etine dikiş atılıyor. Normal şekilde diş etin bir ucucundan diğer ucuna 2-3 dikiş atılıyor. Çok kolay.
Momsbabyy boncukannesi123 Şuanda diş etimde dikiş varken yazıyorum 😂 Hissetmiyorsunuz bile dikiş atılırken merak etmeyin
Semaelisa27 boncukannesi123 ben 3 tane dişimi dikişle çektirdim anestezi veriyorlar öyle garip çekiyorlar ve dikiş hissedilmiyor ama 1 hafta ağrısı çok oluyor buz koymanız lazım yoksa yüzünüz şişer ve morarir bide hep sıvı şeyler tuketmeniz gerekiyor pipetle içerdim çorbaları
boncukannesi123 Semaelisa27 ay bütün bayram burnumdan geldi 1 haftadır tek içebildiğim meyve suyu🤦🏼♀️ Dikişin atıldığı hissedilmyır mu ya da orayı kestikleri
boncukannesi123 Makaron_88 ya bi de dikiş mi alınıyor ben kendisi düşüyordur diye düşündüm allahııım 🥺 peki alınırken acıyor mu, dikiş anında hissettiniz mi birde keserken o acıyı hissediyor musunuz çok soru sordum kusura bakmayın çok korkuyorum
Minikelebekkk boncukannesi123 yok zaten dikişler genelde kendiliginden ya eriyor ya düşüyor merak etmeyin bende iki tane yirmiligi dikişli oldu ikisinide aldırmadan düşmüş yani acımıyor
Minikelebekkk Minikelebekkk keserken de hissedilmiyor sadece diş çekilirken baskı hissediliyor hatta bugün kırık bir azı dişi cektircem inşallah kolay geçer biraz korkuyorum bende öncekiler kolaydı ama bu kırık ondan korkuyorum
Angel00 Minikelebekkk benim azı dişim apse yaptı yüzümü şişirdi acile gittim cerrah görsün bir dedi doktor köklü olduğu için cerrah diyince korktum tabi :( çektirdiniz mi siz dişinizi ?
Melekk3 Minikelebekkk alt arkadan öne 3.azi dişim kırılmış sadece kökü vardı. 1ay olmadı cektireli dış kırık olunca acaba dış etini kesip mi alacaklar diye korkuyordum ama Korktuğum gibi olmadı . Kırılmadan güzelce kökü çekti aldı doktor. Korkmayın sizde
boncukannesi123 Ece__ ay ben onuda hissediyorum ya uyuşmuyor bir türlü baya ordan çıkarttıklarını filan her şeyi hissediyorum ve aşırı acıyooo 🥺
Haticeyns Momsbabyy merhaba bugün bende aynı şeyi yaptırdım diş kökü çekimi sonrası dikiş atıldı acaba süreç nasol geçmişti sizin
Minikelebekkk Melekk3 ya öylemi benimde üstt kırık azı diş korkuyorum vallahi elim ayağım titriyor kalbim fena atıyor yarınmis randevum nasıl olucak bilmiyorum inşallah dediğiniz gibi kolay geçer 🙏🤦
Momsbabyy boncukannesi123 Benim oturup kalkmam 10 dakikaydı korkmayın lütfen. Sanırım çektirdiniz nasılsınız iyi misiniz ?