Selam anneler 1 yaşında bebeğim asla ona özel hiç bir yerde oturmuyor delirmek üzereyim , mama sandalyesinde asla oturmuyor otursa da önlük bağlatmıyor , oto koltuğunda oturmadığı için 8 saatlik yolu kucağımda geçirdi bunun iki saati uykuydu mahvoldum resmen , bebek arabasından nefret ediyor hırçınlaşıp kendini atıyor bağırıyor ağlıyor sonunda pes edip alıyorum kucağıma o sesler başımı ağrıtıyor çünkü asla pes etmiyor nerde yanlış yaptım da böyle oldu çok sinirlerim bozuk sizler nasıl oturtuyorsunuz