Balpeteklerii bizdede oyle oldu
İlk hafta hep oyun oynayacagini zannetti ikinci hafta baktı ki işler onun düşündüğü gibi değil etkinlik çalışma falan var ben gitmem dedi
1 hafta zorla götürdüm diyebilirim sonradan normale döndü
Gitmek istermisin dediğimde farketmez diyordu ama seviyordu da
Eğer ilk kreş tecrubesiyse çok normal bi surecmis bu