Kasev bebekler sadece acikinca emzirmiyor, rahatlamak, guvende olmak, annesine yakin olmak vs.gibi sebeplerde var. Doyduguna eminseniz mama vermeye gerek yok. Emzirmek istemiyorsaniz, diymadigini dusunuyorsaniz veya baska bir sebep varsa tabi o zaman mama verin. Ama emzirmeye devam etmek istiyorsaniz tavsiye etmem cunku sutunuz azalir