Nis bizim dr umuz 1 yaştan sonra mamayı kesebilirsiniz dedi benim sütüm yok ve bebeğim emmiyor bu durumuda biliyor ilaçla sütü biraz arttırdık 1 sene boyunca neyse ben mamayı kesmedim mantığıma ters geldi 2 yaşa kadar içirmeyi de düşünüyorum inek sütü de cam şişe günlük verebilirsiniz dedi kendimde ilaçlarımı bıraktım artık ne çıkarsa o kadar sağıyorum aynı zamanda inek sütü buzağılar içindir söylemide mantığıma ters geliyor yani bir annenin sütü yok günümüz şartlarında çocuğuna da bir kutu mama alamayan insanlar var şükür alabiliyorum herşeyi de geçtim bende annemi emmemişim inek sütüyle de pek ala büyümüşüm gelişmişim kansızlık sorunumda yok şükür benim dr um sütü de çok verme artık biz gibi herşey yiyebilir dedi ama tuz şeker tatlı şeyler paketli gıdalar tamamen az az